08-07-2015 - Reisverslag uit Butgenbach, België van bartendianne - WaarBenJij.nu 08-07-2015 - Reisverslag uit Butgenbach, België van bartendianne - WaarBenJij.nu

08-07-2015

08 Juli 2015 | België, Butgenbach

Vanmorgen om 07.00 uur de wekker! Het is fris als we vertrekken uit Eynatten. Na een aantal kilometers komen we in het natuurpark De Hoge Venen-Eifel. Ontzettend mooi, flinke stijgingen, dus flink klimmen. Poe poe.
Na vele bossen van dennen en beuken, rijden we de Ardennen binnen. Smiddags begint het te regenen en dan bij Butchenbach vinden we het welletjes voor vandaag en hebben we een mooi hotel uitgezocht.

• 08 Juli 2015 - 20:03

Browneyedgirl:

Zo lieve fietsers.
    Ik dacht dat jullie vakantie hadden, wtf zo vroeg weer op de fiets.
    Waar zijn jullie vandaag aangeland....

• 08 Juli 2015 - 20:18

Paul Van Der Hoeven Tumor:

het is bij mij iedere morgen fris wanneer ik in bad ben geweest

• 08 Juli 2015 - 21:11

Willie Vissers :

hoi Bart en Dianne ,ik kwam Henk toebak tegen en die vertelde over jullie fietstocht naar Rome,dus alle wegen leiden toch naar Rome ,alleen deze duurt iets langer. Ik volg jullie op pc veel succes en geniet ervan.;gr Herma en Willie .

• 08 Juli 2015 - 21:37

Wim Van De Ven:

Heb foto's bekeken bij jos hier is alles goed en fiets ze

• 09 Juli 2015 - 13:58

Maartje:

Wooooow nog maar twee echte dagen onderweg en alweer in de Ardennen. Mooie plaatjes hoor. Ziet er rustgevend uit :-)!! Hoe gaat het fietsen met paps zonder ondersteuning??! Hier weinig nieuws. Alles gaat goed! We zijn benieuwd waar jullie nu zijn!
    Liefs MJ