13-07-2015 - Reisverslag uit Molsheim, Frankrijk van bartendianne - WaarBenJij.nu 13-07-2015 - Reisverslag uit Molsheim, Frankrijk van bartendianne - WaarBenJij.nu

13-07-2015

13 Juli 2015 | Frankrijk, Molsheim

Vandaag hebben we iets meer bewoonde wereld onderweg.
Al om 11 uur zijn we in Sarrebourg. Op een terras na de markt bekeken te hebben, heerlijke koffie gedronken.
Het gaat nog wel steeds omhoog en omlaag. Pffff.
Al moet ik wel zeggen dat het iets makkelijker gaat. We worden sterker.
Later volgt Saverne en tot aan Molsheim volgen typische franse dorpjes, een aaneenschakeling van boerderijen, mesthopen en natuurlijk de eglise.weer een ooievaarsdorp gezien, zo mooi!

• 14 Juli 2015 - 19:18

Browneyedgirl:

tres bon, chere byciclistes ! Et aujourd 'hui la grande fete de quatorze juliet, beaucoup de vuurwerk ce soir. Et biensur tous les magazins sont fermee l'apres midi.
    Mais, toutes les jolie dans un stokje, ce merveilleux, vos tour et la France est un pays tres agreable et les Vosges avez du vin, du choucrout et du fromage. Je suis already desperee quant vous arrivez dans la Suisse. Les geants ne sont pas relaxt........
    A une autre fois, courage et beaucoup d'electricitee pour la byciclette de madame Dianne!!