20-07-2015 - Reisverslag uit Iseo, Italië van bartendianne - WaarBenJij.nu 20-07-2015 - Reisverslag uit Iseo, Italië van bartendianne - WaarBenJij.nu

20-07-2015

20 Juli 2015 | Italië, Iseo

Wa is ut heet, mun shirtje plekt, mun oksel vlekt en munne nek stoa vol mee zweet, wa is ut heet!
Maar goed, we moeten verder. Om 8 uur op de fiets vertrokken uit Bergamo.
We fietsen wederom langs een rivier, de Serio deze keer.
Door een natuurpark regio Serio, mooi maar een wildernis.
In het park stopt een vlaamse mevrouw om even een praatje te maken, zij fietst ook dezelfde route en we kletsen even!
Tot een paar dorpjes verderop komen we haar geregeld tegen.
Na het park volgen een paar dorpjes en volgen we de rivier de Oglio tot aan Lago d'Iseo.
Op een gegeven moment hebben we een wandelpad te pakken ipv een fietspad.
Niet zo handig, ene kant een kanaal andere kant afgrond en een erg smal paadje. Maar dat hebben we dan ook maar weer mooi meegemaakt. Bij het meer aangekomen, wijken we van de fietsroute af en gaan naar Iseo, iets meer te beleven!

• 20 Juli 2015 - 22:20

Herman & Ingrid:

Hallo Globetrotters!
    Mooie reis en boeiend verslag. Dat gaat goed zo. (Wat gaan die Alpen toch altijd snel hè?) Geniet ervan!