21-07-2015 - Reisverslag uit Desenzano del Garda, Italië van bartendianne - WaarBenJij.nu 21-07-2015 - Reisverslag uit Desenzano del Garda, Italië van bartendianne - WaarBenJij.nu

21-07-2015

21 Juli 2015 | Italië, Desenzano del Garda

Jeej, vandaag het Gardameer bereikt!
Een 70 km gefiets over een fietspad door een wijngebied en akkerland.
Er doemt ineens een heel erg mooi kasteel op.
Natuurlijk pivato, blijkt de wijnboer te zijn met binnen zijn kasteelmuren vele wijnranken.
Net voor je Brescia bereikt, weer een klim, heb je een mooie doorkijk terug, vanwaar we kwamen.
Door Brescia gefietst, een mooie stad, maar we fietsen er alleen doorheen, nog te vroeg om te stoppen.
En verder natuurlijk door vele gezellige boerendorpjes.
Als we de laatste heuvel op zijn, is het uitzicht het Gardameer!
Pfff gered!

• 21 Juli 2015 - 21:41

Stephan:

Knap dat jullie al zover zijn. Deze omgeving komt mij bekend voor, echter niet fietsend. Veel succes en ik zou zeggen neem een lekkere capuccino in Garda aan het Gardameer bij Francesca.

• 22 Juli 2015 - 09:29

Joost:

Wat een prestatie!! Heb met belangstelling alle verslagen gelezen en zou zo mee willen doen.
    Geniet van al het moois dat je tegenkomt en van het mooie weer. Natuurlijk ook van de terrasjes na afloop van weer een inspannende dag. Nog heel veel plezier en tot ziens in Nederland (voorlopig niet aan deneken hoor :-)

Hartelijke groeten
    Joost Veltman

• 22 Juli 2015 - 21:06

Marie-jose:

Hè die Dianne en Bart,

Ze doen het toch maar weer, die twee. Petje af voor julie.
    Neem een lekkere duik, daarna een lekkere pasta en je kunt weer op
    de pedalen.
    Nog geen spierpijn in die beentjes van jullie?

Lieve groeten van ons tweetjes,

Jos en Marie-Jose.