09-07-2015 - Reisverslag uit Vianden, Luxemburg van bartendianne - WaarBenJij.nu 09-07-2015 - Reisverslag uit Vianden, Luxemburg van bartendianne - WaarBenJij.nu

09-07-2015

09 Juli 2015 | Luxemburg, Vianden

Vanmorgen fris, na een heerlijke douche vertrokken!
We fietsen door heeeeel veeeeel natuur! Bossen en weinig dorpjes. Als ze er al zijn, zijn ze uitgestorven.
We fietsen dan in Belgie, dan in Duitsland, dan weer in Belgie, dus we slingeren over de grens.
Mooi natuurgebied, waar dan ineens een snelweg hoog boven je verrijst! Waarover je heenrijdt als je naar Oostenrijk gaat!
Uiteindelijk fietsen we Luxemburg binnen en is het nog 25km naar Vianden! Bikkels als we zijn, besluiten we dat nog te doen
Na 91 km op de teller arriveren we in Vianden. Herkenbaar aan het grote kasteel op de heuvel!

• 09 Juli 2015 - 20:32

Lia Been:

Super hoor. Bewondering. Ga zo door. Veel succes. Volgen jullie op de voet pardon de fiets.

• 10 Juli 2015 - 08:33

Paul Van Der Hoeven:

Beste Bart en Dianne
    Paul volgt jullie iedere dag en vindt het vreselijk knap zo een expeditie aan te gaan.
    Twee foto's wil ik er even uitlichten, een van dat prachtige groene vlakke weiland, waar zie je dat nog, prachtig. Tevens de foto van Bart, pose met fiets, wat een mooi sterk atletisch lichaam zonder een grammetje te veel, Dianne ben er zuinig op. Tot zover mijn reactie, gegroet Paul

• 10 Juli 2015 - 14:41

Marie-José En Jos:

Hé kanjers, bikkels en nog wat meer.......
    Alles gaat goed lezen wij. Prachtige natuur, prachtige mensen, zet hem op.