16-07-2015 - Reisverslag uit Waldshut-Tiengen, Duitsland van bartendianne - WaarBenJij.nu 16-07-2015 - Reisverslag uit Waldshut-Tiengen, Duitsland van bartendianne - WaarBenJij.nu

16-07-2015

16 Juli 2015 | Duitsland, Waldshut-Tiengen

Basel ligt precies op de grens Duitsland-Zwitserland en de Rijn verdeeld de stad in tweeen.
We fietsen Basel uit en komen meteen weer in Duitsland.
De Rijn is tevens ook de grens tussen Duitsland en Zwitserland.
We fietsen door ontzettend mooie dorpen langs de Rijn richting het oosten en de Alpen.
Bijvoorbeeld Rheinfelden, Laufenburg en Waldshut.
Het is heet en heeeeel heftig.
In het centrum bij de touristeninfo een hotel gezocht.
Er is plek bij een pas heropent hotel net buiten het dorp.
Komen we daaraan, is het een hotel met chinees restaurant.
Hahaha, chinees glapje!
Zelfs de menukaart heeft de nummers!
De handdoeken zijn nog nieuw en de tv is nog niet ingesteld, maar het internet is subliem.

• 16 Juli 2015 - 21:40

Henk Van Den Tillart:

Jullie hebben er al heel wat kilometers op zitten, ik denk dat jullie nog tijd over hebben om straks ook weer terug te fietsen, maar na de bergetappes zal je daar niet zo'n zin meer in hebben.
    Let je wel op in de Alpen dat je niet Contador of Froome in je nek hoort hijgen.
    Kun je wel even vragen wat voor een doping hun gebruiken, dan ga je wel iets handiger over de cols.
    Nou zet hem op, we blijven jullie volgen vanaf de bank.
    Groetjes, Henk

• 17 Juli 2015 - 18:21

Lia Been:

Wat een leuke reisverslagen. Chapeau!! Hele grote bewondering voor jullie. Toi toi voor jullie verdere reis. Blijven jullie op de voet volgen.