28-07-2015 - Reisverslag uit Orvieto, Italië van bartendianne - WaarBenJij.nu 28-07-2015 - Reisverslag uit Orvieto, Italië van bartendianne - WaarBenJij.nu

28-07-2015

28 Juli 2015 | Italië, Orvieto

Zo, en weer een stuk verder!
Het was een heftig dagje Appenijnen!
Klimmen, klimmen, klimmen en toch maar lopend klimmen.
Pfff, maar de beloning was erg groot!
Boven aangekomen waren er ontzettend mooie vergezichten!
Velden vol zonnebloemen, zonnepanelen en we vinden weer wijnranken!
We hadden een groot stuk een onverhard pad, is lastig klimmen, maar nog lastiger dalen!
De oude stad Orvieto ligt op een berg, maar dat was net teveel, we zijn beneden gebleven!

• 28 Juli 2015 - 20:59

Henk Van Den Tillart:

Heel knap hoor wat jullie presteren en dat bij het klimwerk de beentjes verzuren is geen schande, dat hebben wij al als we dat verdomde kanaal over moeten (met de fiets).
    Bart heeft het groen al om de schouders, maar in Rome verdienen jullie zeker een gele tricot.
    Vraagje, Bart is je zadel gejat?
    Groetjes.

• 28 Juli 2015 - 21:28

Marie-Jose :

Weer knap gedaan jullie tweetjes, groetjes maar weer, en de laatste loodjes. ...............

SUCCES MAAR WEER,

Jos en Marie-Jose

• 28 Juli 2015 - 22:20

S Han:

als ik de plattegrond van je route bekijk dat lijkt het of jullie er bijna zijn......
    ik schat in dat dianne de bolletjes trui heeft gewonnen; prestatie geleverd al dan niet met electrische ondersteuning haha